מתיחת פנים בחוטים

הטיפול מתבצע באמצאות חוטים שנמסים מעצמם המוחדרים לנקודות דיקור בפנים ובצוואר ומעודדים ייצור קולגן ואלסטין, שגורם לעור להפוך למתוח, מוצק וזוהר יותר.

הבשורה על מתיחת פנים אפקטיבית, ללא ניתוח, מגיעה אלינו עכשיו דווקא מכיוון הרפואה האלטרנטיבית, במקרה זה היפנית.מדובר בשיטת דיקור הנקראת מירקו (Miracu), שיטה שבה משתמשים במחטים מיוחדות, סטריליות וחד-פעמיות, המגיעות במספר אורכים ועוביים, כשלכל אחת מהן מחובר חוט דקיק כשערה, מסוג החוטים המשמשים לתפירה רפואית.
את המחטים מחדירים לנקודות דיקור באזורים שאותם רוצים למתוח כגון: הרמת גבות, הרמת לחיים, פיסול קו זווית הלסת, מתיחת צוואר והחלקת קמטים. החוטים שנשארים בפנים ונמסים מאליהם בתוך כשבועיים, מעודדים את הגוף לייצר באופן טבעי רשת חדשה של קולגן ואלסטין, מה שגורם לעור להפוך למתוח, מוצק וזוהר. למרות שאפקט המתיחה והמיצוק הוא מיידי, הרי שהתוצאה הסופית והמפתיעה מגיעה אחרי כחודש, ונשמרת לשנתיים ואפילו יותר.

תיאור הטיפול

הליך הטיפול הזרקה לנקודות הדיקור חוטים שנמסים בהמשך. הגוף שפשוט רוצה להגן על עצמו מהחומר שחדר אליו יוצר סביבו רשת טבעית של אלסטין וקולגן, שמותחת וממצקת את העור.
בשיטה 'מירקו' היפנית מטפלים בעיקר בפנים, בצוואר ובאזור המחשוף, אבל אפשר להשתמש בה גם כדי להרים ולמתוח אזורים אחרים בגוף כגון: בטן תחתונה, זרועות, ירכיים פנימיות, הרמת הישבן ועוד. בכל טיפול שהוא, גם בפנים וגם בגוף, משתמשים במספר החוטים, הטיפול אורך בין עשר דקות לשעה, תלוי באיזה אזור בוחרים לטפל. גם מספר החוטים שבהם משתמשים תלוי בסוג הטיפול, שאינו כואב במיוחד וגם לא משאיר סימנים. החזרה לשיגרה מידיית.
הטיפול מבוצע ע"י רופא כירורג מומחה.

כדאי לדעת

לפני שיקבע תור לטיפול, תעברו שיחת ייעוץ ובדיקה על ידי הרופא המטפל. הוא יסקור יחד איתכם את האפשרויות העומדות לרשותכם בהסתמך על רצונכם ועל מצבכם הבריאותי.
תוכלו לשאול אותו את כל השאלות העולות בראשכם ותקבלו פירוט מלא על התהליך כולו: יינתן הסבר על סוג ההרדמה, זמן הטיפול, תופעות הלוואי, סיבוכים אפשריים וזמן ההחלמה.

תוכן עניינים

לשיחת ייעוץ אישית עם הלנה ללא התחייבות

או מלאו פרטיכם ונציגינו יחזרו אליכם