הקטנת חזה

מרכז הרפואי MC גאה להציע את מיטב הכירורגים הפלסטיים המומחים בעיצוב ופיסול הגוף בטכניקה הרפואית המתקדמת והבטוחה ביותר.

כשמדברים על ניתוחי חזה, רבים חושבים מייד על הגדלתו, שנחשבת לאחד הניתוחים הפופולאריים ביותר. אולם קיימת גם בעיה הפוכה, של חזה מולד גדול מאוד, העשוי להפוך לפגם אסתטי כאשר הוא כבד ונפול, ואפילו לגרום לבעיות בריאותיות דוגמת כאבי גב וצוואר עקב כובד החזה, שפשופי עור כתוצאה מחיכוך עם החזייה או דלקות על העור מתחת לחזה בגלל הזעה מרובה באזור.

בגילאי העשרה התופעה מלווה באספקט חברתי העשוי לפגוע בביטחון העצמי ובגילאים מבוגרים יותר, תופעות הלוואי הגופניות אף הולכות ומחמירות.

הניתוח והתאוששות

ניתוח להקטנת החזה אורך בין שעתיים לשלוש תחת הרדמה מלאה, לאחריו תישארי מספר שעות למנוחה ולהשגחה, בסיומן תחזרי לביתך. במקרים מסוימים נשארים גם לשהיית לילה.
ההליך מתבצע על ידי כירורג פלסטי מומחה בבית חולים פרטי בסטנדרט רפואי גבוה ובאישור ופיקוח משרד הבריאות.

במהלך הניתוח מקטינים את החזה לגודל הרצוי כפי שתואם בפגישות הייעוץ המקדימות לניתוח. והוא מעוצב למראה טבעי, כאשר הצלקות כמעט ואינן מורגשות. ההחלמה המלאה אורכת מספר שבועות, כאשר לאחר כשבועיים ניתן כבר לחזור לעבודה, וכעבור חודש וחצי לפעילות ספורטיבית.

כדאי לדעת

לפני שיקבע תור לניתוח, תעברי שיחת ייעוץ ובדיקה על ידי הרופא המנתח. הוא יסקור יחד איתך את האפשרויות העומדות לרשותך בהסתמך על רצונך ועל מצבך הבריאותי.

תוכלי לשאול אותו את כל השאלות העולות בראשך ותקבלי פירוט מלא על התהליך כולו: יינתן הסבר על סוג ההרדמה, זמן הניתוח, תקופת האשפוז, מיקום החתכים והצלקות הצפויות, תופעות הלוואי, סיבוכים אפשריים וזמן ההחלמה. בנוסף הוא יפנה אותך לבדיקות רפואיות במידה ויהיה צורך בכך לפני הניתוח, וכן ינחה אותך מפורטות בקשר לתרופות אותן את נוטלת, לצום ולהפסקת עישון טרם הניתוח.

תוכן עניינים

לשיחת ייעוץ אישית עם הלנה ללא התחייבות

או מלאו פרטיכם ונציגינו יחזרו אליכם