מתיחת צוואר – סיבוכים וציפיות

בשנים האחרונות גובר טרנד מתיחות הפנים. יותר ויותר נשים וגברים פונים לטיפולי הצערת מראה העור, ולאט לאט גיל שישים הופך לחמישים החדש, והחמישים לארבעים החדש… עם עליית הפופולאריות, והירידה בגיל של הפונים לטיפולי הפנים, התפתחו שיטות וטכנולוגיות חדשות שמאפשרות לשמור על מראה עור צעיר ללא צורך בניתוחים פלסטיים.

מתיחות הפנים באות למזער את סימני הגיל. להחליק קמטים, צניחה של העור, קמטוטים וחריצים, ועור מדולדל. עם השנים, כולנו נתקלים בסממנים הללו, והיום יותר ויותר אנשים פונים למתיחות פנים ללא ניתוח עוד לפני הקמט הראשון. טיפולים שותפים אלו, שאינם כוללים ניתוח פולשני, עוזרים לנו לשמר על מראה עור צעיר ומתוח לאורך זמן. בניגוד למתיחת פנים כוללת הכרוכה בהחלמה ממושכת, ועשויה לתת תוצאות מוגזמות במראה הפנים, את תהליך מתיחת פנים ללא ניתוח מבצעים באופן ממוקד בשיטות כירורגיות עדינות ותחת הרדמה מקומית בלבד.

קיים מגוון רחב מאוד של חומרים וטכניקות למילוי ותיקון קמטים בפנים. כל שיטה מיועדת למטרות מעט שונות, אם מדובר בשקעים קטנים, חריצים, או אזורים גדולים יותר. ישנן מספר שיטות פופולאריות שבאות בשימוש כיום בתחום מתיחות הפנים ללא ניתוח:

מתיחת עור הפנים באמצעות חומר מילוי – בוטוקס: הזרקת מילוי הבוטוקס הוא השיטה המוכרת והמפורסמת ביותר בתחום מילוי הקמטים, ואחד הטיפולים הנפוצים ביותר בעולם. הבוטוקס מוזרק לאזורים בפנים שברצוננו להחליקם, מסביב לעיניים, בין הגבות, מסביב לשפתיים, וקמטי הבעה. הבוטוקס אינו ממלא את הקמטים, אלא מגביל את פעולת שרירי הפנים, וכך מסייע להפחתת הקמטוטים.

מתיחה באמצעות "נוצה": הרמת הפנים באמצעות נוצה, היא שיטה שהתפתחה ממש בשנים האחרונות, והספיקה לבסס את הפופולאריות שלה בארץ. ההליך מתבצע כאשר משתמש הרופא בחוט אשר מעוצב בצורת נוצה, ותופר אותו באיזור המבוקש בפנים, וכך מקבע אותו. צורת החוט מאפשרת את הקיבוע של העור. ההליך דורש אחזקה שותפת כל כחצי שנה, נחשב לבטוח, ולא מאוד כואב.

שיטות נוספות: קיימות שיטות פופולאריות נוספות בשוק כמו שיטת החוט הדומה לשיטת הנוצה, מתיחה באמצעות גלי RF, חומרי מילוי והזרקה נוספים לבוטוקס, פילינג, ועוד.

תוכן עניינים

לשיחת ייעוץ אישית עם הלנה ללא התחייבות

או מלאו פרטיכם ונציגינו יחזרו אליכם