מזותרפיה – עצירת נשירת השיער

המרכז הרפואי MC גאה להציע את מיטב הפתרונות הרפואיים בטכניקה הרפואית המתקדמת והבטוחה ביותר.

על פי נתונים עולמיים, כארבעים אחוזים מכלל הנשים בעולם יסבלו מתופעות דילול שיער ראשן והתקרחויות בראש. בקרב הגברים, מדובר בתופעה ההולכת ומתפשטת (כחמישים אחוזים מהם יסבלו מהתקרחות עד גיל 50), אולם אם בעוד לגברים יש דרכים להתמודד עם התופעה, כשינוי תספורת, הרי שאצל נשים המצב שונה. לשיערן תפקיד משמעותי במראה החיצוני, ואין פלא שתעשיית השיער – ממספרות ועד חומרי טיפול לשיער, מגלגלת מיליארדי דולרים מדי שנה בכל העולם.

טיפול חדש, המבוסס על טיפולי המיזותרפיה המוכרים, נותן מענה לבעיית ההתקרחות הנשית. סדרת מיקרו-הזרקות חודשיות של ויטמינים, ומינרלים לקרקפת, מסייעת לעידוד תהליך הצמיחה של השיער בקרב נשים וגם בקרב גברים, הסובלים מתופעות דוגמת נסיגת קו השיער, דילול שיער והתקרחויות. לטיפול השפעה חיובית גם בקרב גברים, הנמצאים בתחילת תהליך של איבוד שיער.
החומרים המוזרקים בטוחים ומאושרים לשימוש, והטיפול לא כרוך בכאב. הוא נועד להחזיר לגוף את החומרים החיוניים לו האובדים במהלך הזמן, וזאת על ידי טיפול ממוקד באזור הבעיה. לא מדובר בטיפול קסם המצמיח שיער, אלא בטיפול ממוקד המתאים לחלק מסוגי ההתקרחויות, ובחלק מהמקרים יכול לסייע במניעת הידרדרות המצב.

הטיפול מתבצע על ידי רופא מומחה.

כדאי לדעת

  • לפני שיקבע תור לטיפול, תעברו שיחת ייעוץ ובדיקה על ידי הרופא המטפל.
  • הוא יסקור יחד איתכם את האפשרויות העומדות
  • לרשותכם בהסתמך על רצונכם ועל מצבכם הבריאותי.
  • תוכלו לשאול אותו את כל השאלות העולות בראשכם ותקבלו פירוט מלא
  • על התהליך כולו: יינתן הסבר על סוג ההרדמה, זמן הטיפול,
  • תופעות הלוואי, סיבוכים אפשריים וזמן ההחלמה.

תוכן עניינים

לשיחת ייעוץ אישית עם הלנה ללא התחייבות

או מלאו פרטיכם ונציגינו יחזרו אליכם