שאיבת שומן פיסול הגוף

המרכז הרפואי MC גאה להציע את מיטב הכירורגים הפלסטיים המומחים בשאיבת שומן, עיצוב ופיסול הגוף בטכניקה הרפואית המתקדמת והבטוחה ביותר לסילוק עודפי שומן תת-עוריים במקומות אסטרטגיים להם יש השפעה מכרעת על צורתו של הגוף.

בעשור האחרון אנו עדים להתפתחות בתחום שאיבות השומן, שהפכו להיות פופולאריות ונגישות יותר. שאיבת שומן אינה תחליף לדיאטה, וחלק ממצבורי השומן יורדים באמצעות שילוב של תזונה נכונה ופעילות גופנית. אולם יש אזורים בגוף, דוגמת אזורים גנטיים, שאינם מגיבים לניסיונות הטבעיים, וניתן לשאוב מהם את השומן העודף מבלי שיחזרו בעתיד.

הליך שאיבת שומן ועיצוב הגוף מתאים לנשים וגם לגברים, באזורים כגון: בטן, מותנים, ירכיים חיצוניות ופנימיות כולל ברכיים פנימיות, שדיים, העלמת שדיים לגבר (גניקומסטיה), עיצוב ישבן, אגן, גב וזרועות, והם גורמים להצרת היקפים.

אין חשיבות מכרעת לשאלה הרווחת "כמה שומן תוציאו לי". חשוב הרבה יותר לשאול ולדעת, כמה שומן יישאר בגוף, ואיך הוא ייראה לאחר ההליך. במהלך ניתוח שאיבת שומן, מופר מאזן הנוזלים והמלחים בגוף, והרופא חייב לשלוט באיזון זה כדי לשמור על בריאות המטופלים. שאיבות שומן עד כ- 5 ליטרים, שהם בסדר גודל של כ- 4.5 ק"ג, נחשבות לסבירות. שאיבות גדולות יותר עלולות לפתח סיבוכים מיותרים.

בהתאם למקרה הספציפי ולבקשה שלכם, ורק בכפוף לאישור הרופא המנתח, תבוצע שאיבת שומן בהרדמה מקומית וממוקדת, אזורית או מלאה. בהלנה מדיקל סנטר מבוצעים הניתוחים על ידי כירורג פלסטי מומחה בלבד, והניתוח מתבצע בבית חולים פרטי בסטנדרט רפואי גבוה ובאישור ופיקוח משרד הבריאות.

איך שאיבת השומן ועיצוב הגוף מתבצעים בפועל ?

הרופא המנתח יחדיר דרך נקודת כניסה קטנה שאינה מותירה צלקת נראית לעין, צינורית קטנה שתמיס את שכבת השומן המיותרת באזור המטופל. ההליך אורך בין שעה לשלוש שעות בהתאם להיקף השאיבה. לאחר סיומה, תישארו מספר שעות למנוחה ולהשגחה, וברוב המקרים תשתחררו הביתה כבר באותו היום, ללא צורך באשפוז לילה.

לאחר הניתוח

כחלק מהליך ההחלמה תישאו על הגוף במשך חודש חגורה מיוחדת המסייעת לתהליך ההחלמה ומסייעת בשיקום טבעי של הגוף לאחר השאיבה: העור מתחבר בצורה חלקה לאזור ממנו הוסרו עודפי השומן. זמן ההחלמה משתנה מאדם לאדם ונע בין שבוע לשבועיים.

סיבוכים אפשריים

ניתוח שאיבת שומן הוא אחד הבטוחים כיום בארץ, אך יש להקפיד לבצעו אצל מנתח פלסטי מומחה המקפיד על כל עקרונות הכירורגיה הנכונה. אצל חלק מהמנותחים עשויים להופיע הצטברות נוזלים, אי סדירות של השומן וירידה בתחושת העור, שהינה לרוב זמנית

תוצאות שאיבת שומן

החלמת הגוף לאחר שאיבת שומן הינה תהליך הדרגתי, ולכן התוצאה המתקבלת איננה מיידית אלא נחשפת לאחר שיפור הדרגתי בן מספר שבועות, עד שמתגלות הפרופורציות החדשות של הגוף. הרוב המכריע של המטופלים מגלה שביעות רצון גבוהה מתוצאות הניתוח. הם מרגישים נוח יותר בלבוש צמוד וחלה עליה רבה בביטחון העצמי שלהם בזכות תדמית גוף משופרת.

לפני שייקבע תור לניתוח, תעברו שיחת ייעוץ ובדיקה על ידי הרופא המנתח. הוא יסקור יחד איתכם את האפשרויות העומדות לרשותכם בהסתמך על רצונכם ועל מצבכם הבריאותי.

תוכלו לשאול אותו את כל השאלות העולות בראשכם ותקבלו פירוט מלא על התהליך כולו: יינתן הסבר על סוג ההרדמה, זמן הניתוח, תקופת האשפוז, מיקום החתכים והצלקות הצפויות, תופעות הלוואי, סיבוכים אפשריים וזמן ההחלמה.

בנוסף הוא יפנה אתכם לבדיקות רפואיות במידה ויהיה צורך בכך לפני הניתוח, וכן ינחה אתכם מפורטות בקשר לתרופות אותן אתם נוטלים, לצום ולהפסקת עישון טרם הניתוח.

 

תוכן עניינים

לשיחת ייעוץ אישית עם הלנה ללא התחייבות

או מלאו פרטיכם ונציגינו יחזרו אליכם