הרמת חזה לנשים

במהלך השנים, משנה החזה הנשי את צורתו. העור מאבד מתכונותיו האלסטיות, חיבורי השד לשרירי החזה מתרופפים, רקמת השד והשומן מתדלדלת והשדיים נופלים מטה. הריונות, הנקות, עליות וירידות במשקל יחד עם כוח המשיכה של כדור הארץ – עושים גם את שלהם, ונשים רבות מוצאות טעם לפגם במראה החזה.

בייעוץ לפני הניתוח, תיבחן מידת התאמתך הנפשית והפיזית לו. יינתן לך הסבר מפורט על מהלך הניתוח, הסיכונים האפשריים, הצלקות, תהליך הריפוי וההחלמה והתוצאה המצופה ממנו.

מהלך הניתוח

ניתוח הרמת שדיים מתבצע עם או בלי שתלי סיליקון. במידה ורקמת השד דלילה, יוכנסו שתלי סיליקון ג'ל במנח מעל או מתחת לשריר, באופן אופטימאלי למצב.
ההרמה עצמה יכולה להתבצע במספר טכניקות: עם צלקת אחת סביב העטרה (שיטת Benelli ), שתי צלקות – שיטת לוליפופ, או בלית בררה, כאשר השדיים מאד נפולים, עם שלוש צלקות בצורת "עוגן".

במהלך הניתוח ניתן גם לעצב מחדש את מראה השד, כאשר רוב הבקשות נוגעות להקטנת קוטר העטרות – העור הכהה סביב הפטמה.

הניתוח עצמו מתבצע על ידי כירורג פלסטי מומחה בבית חולים פרטי בסטנדרט רפואי גבוה ובאישור ובפיקוח משרד הבריאות. אורכו כשעתיים וחצי והוא מתבצע בהרדמה מלאה. לאחריו תישארי מספר שעות למנוחה ולהשגחה, בסיומן תחזרי לביתך. במקרים מסוימים נשארים גם לשהיית לילה.

ההחלמה

הריפוי מהניתוח הוא הדרגתי. גם הצלקות בהתחלה בולטות. מומלץ להישאר בבית למשך כשבוע לאחר הניתוח עד לביקורת הראשונה, להשתדל לא להרים משאות כבדים ולשמור על משטר התרופות שירשמו לך. ניתן לחזור לפעילות ספורטיבית אחרי חודש- חודשיים.

לאחר תקופת ההחלמה תרגישי הרבה יותר בנוח עם המראה החדש שלך, ושביעות הרצון המדווחת מניתוח זה, היא גבוהה.

כדאי לדעת

לפני שיקבע תור לניתוח, תעברי שיחת ייעוץ ובדיקה על ידי הרופא המנתח. הוא יסקור יחד איתך את האפשרויות העומדות לרשותך בהסתמך על רצונך ועל מצבך הבריאותי.

תוכלי לשאול אותו את כל השאלות העולות בראשך ותקבלי פירוט מלא על התהליך כולו: יינתן הסבר על סוג ההרדמה, זמן הניתוח, תקופת האשפוז, מיקום החתכים והצלקות הצפויות, תופעות הלוואי, סיבוכים אפשריים וזמן ההחלמה. בנוסף הוא יפנה אותך לבדיקות רפואיות במידה ויהיה צורך בכך לפני הניתוח, וכן ינחה אותך מפורטות בקשר לתרופות אותן את נוטלת, לצום ולהפסקת עישון טרם הניתוח.

תוכן עניינים

לשיחת ייעוץ אישית עם הלנה ללא התחייבות

או מלאו פרטיכם ונציגינו יחזרו אליכם