העלמת סימני מתיחה

המרכז הרפואי MC גאה להציע את מיטב הפתרונות הרפואיים בטכניקה הרפואית המתקדמת והבטוחה ביותר

נשים וגברים רבים סובלים מתופעת סימני מתיחה בעור העלולים להופיע באזורים בהם נצבר שומן: ירכיים, בטן, מותניים, זרועות, חזה וגב. לעתים במהלך הריונות, עלייה או ירידה משמעותית במשקל או כתוצאה מבעיות הורמונאליות, העור נמתח, הרקמה האלסטית נפגמת וכתוצאה מכך נוצרים על העור סימני מתיחה שאינם נעלמים עם הזמן, המתבטאים בפסים אורכיים בולטים על העור. מלבד סימני מתיחה המהווים בעיה אסתטית, העור נעשה דק, לא אלסטי וחסר פיגמנט באזורי המתיחה. מחקרים מראים כי למעלה מ 90% מהנשים בהריון יופיעו סימני מתיחה לאחר הלידה באזור הבטן והחזה.

קיים שוני באוכלוסיה באופן בו מתבטאים סימני מתיחה בעור מאחר וישנה נטייה גנטית להיווצרות סימני מתיחה או אי יכולת העור להחלים לאחר הנזק שנגרם לו כתוצאה מהמתיחה של העור. בהלנה מדיקל סנטר מתבצע הליך יעיל וחדשני לטיפול בסימני מתיחה בעור: באמצעות שילוב ב-2 טכנולוגיית, טכנולוגיית Radio Frequency וטכנולוגיית ה Derma Infrared הממריצה את הייצור של סיבי הקולגן ומסייעת בחידוש מרקם העור אשר איבד את האלסטיות שלו, זרימת הדם ותהליך הניקוז הלימפטי התאים מתחדשים, מחדשים את העור ומסייעים להעלמת סימני המתיחה.

שילוב של שתי הטכנולוגיות יחד מטפל בצורה הטובה ביותר שאפשר ומעלים את סמני המתיחה. בהלנה מדיקל סנטר, הטיפולים מתבצעים תחת פיקוח רפואי צמוד. השיטה נחשבת למוכחת וליעילה ביותר שקיימת כיום לפתרון הבעיה. בסדרה של 5 עד 10 טיפולים הנמשכים עד שעה כל אחד, בהפרש של שבוע עד עשרה ימים בין טיפול לטיפול, הבעיה נפתרת.

כדאי לדעת

לפני שיקבע תור לטיפול, תעברו שיחת ייעוץ ובדיקת התאמה הכוללת טיפול מדגמי ללא התחייבות על ידי רופא הוא יסקור יחד איתכם את האפשרויות העומדות לרשותכם בהסתמך על רצונכם ועל מצבכם הבריאותי.
תוכלו לשאול אותו את כל השאלות העולות בראשכם ותקבלו פירוט מלא על התהליך כולו.

תוכן עניינים

לשיחת ייעוץ אישית עם הלנה ללא התחייבות

או מלאו פרטיכם ונציגינו יחזרו אליכם