הצרת היקפים – המסת שומן – העלמת צלוליט ומיצוק העור

המרכז הרפואי MC גאה להציע את מיטב הפתרונות הרפואיים בטכניקה הרפואית המתקדמת והבטוחה ביותר.
עודפי רקמות השומן בגוף היא תופעה נפוצה בקרב נשים וגברים כאחד.

בעבר, הדרך היחידה להעלים את השומנים העודפים הייתה על ידי פעילות גופנית או דיאטות למיניהן, אולם בעקבות עומס בעבודה ומחסור בזמן פנוי, למרביתנו אין את הזמן, המשאבים או כוח הרצון הדרוש על מנת להתמיד בדיאטה, או בפעילות ספורטיבית ולעתים, אלו כלל אינן יעילות כנגד מצבורי השומן המסרבים להעלם. הצרת היקפים במרכז הרפואי שלנו תעזור לכן וגם לכם לחזור לגזרה חטובה.

מערכת חדישה שפותחה על פי טכנולוגיות מתקדמות מיועדת למטרה אחת ויחידה: הצרת היקפים

הצרת היקפים ב"הלנה מדיקל סנטר" משלבת שתי טכנולוגיות: Radio Frequency ו – Derma Infrared.

טכנולוגיית ה – Radio Frequency מבצעת הצרת היקפים על ידי מיצוק הגוף והמסה של מאגרי השומן והצלוליט, טכנולוגיית ה – Derma Infrared ממריצה את הייצור של סיבי הקולגן ומסייעת במניעת היווצרות צלוליט ומתיחה ומיצוק עור רפוי באזור המטופל. שילוב של שתי הטכנולוגיות יחד מסייע להצרת היקפים ומיצוק העור בצורה הטובה ביותר שאפשר.

הצרת היקפים מתאימה לגברים ונשים הסובלים מעודף של רקמות שומן בגוף, למי שכמות השומן בגופו איננה פרופורציונאליות, לסובלים מצלוליט ולמתקשים בירידה במשקל שלא מתאימים או לא רוצים לעבור שאיבת שומן.
צלוליט, המוכנה גם "עור תפוז" בשל המראה שלו, הוא תופעה נרחבת אצל נשים וגם, במידה פחותה יותר, אצל גברים, ללא קשר בהכרח למשקלם. הצלוליט מתפתח מסיבות גנטיות ותורשתיות, או בשל שינויים הורמונאליים, הפרעות בזרימת הדם, תזונה לא מאוזנת,
חוסר פעילות גופנית, עישון ועוד. מדובר בהצטברות של שומן ונוזלים ברקמה התת-עורית.

היא מפריעה לזרימת הדם התקינה, הגוף מצידו מתקשה לפרק את השומן והמצבורים הללו גורמים למראה חיצוני שאינו חלק, אלא גבשושי,
בעיקר באזורי הישבן, הירכיים, הבטן, הזרועות,המותניים והגב.

סובלים ממנה גם גברים ונשים לאחר שאיבת שומן, שפותרת אמנם את מצבורי השומן, אך לא משנה את מרקם העור. בהלנה מדיקל סנטר, הטיפולים מתבצעים תחת פיקוח רפואי צמוד. השיטה נחשבת למוכחת וליעילה ביותר שקיימת כיום לפתרון הבעיה. בסדרה של 6 עד 12 טיפולים הנמשכים עד שעה כל אחד, בהפרש של שבוע עד עשרה ימים בין טיפול לטיפול, הבעיה נפתרת.

 

תוכן עניינים

לשיחת ייעוץ אישית עם הלנה ללא התחייבות

או מלאו פרטיכם ונציגינו יחזרו אליכם