אנטי אייג'ינג בלייזר – שיטת 4MP החדשנית להצערת העור IR

המרכז הרפואי MC גאה להציע את מיטב הפתרונות הרפואיים בטכניקה הרפואית המתקדמת והבטוחה ביותר

אחת השיטות הלא-פולשניות והמתקדמות כיום לשיפור משמעותי של מראה עור הפנים, היא שימוש בטכנולוגיית DPC, המאפשרת להתאים את הטיפול באופן ספציפי לסוג העור שלך. פולסים של גלי הרדיו באמצעות ידית IR, בעלת חידוש עולמי לתחזוקת אנטי אייג'ינג ללא ניתוח, מטפלים בו זמנית בקמטוטים, באזורי עור רפוי, סגירת נקבוביות פתוחות, חוסר ברק וכל מה שקשור לשיפור טקסטורת העור, הבהרת כתמי פיגמנטציה כמו כתמי שמש וכתמי גיל, וגם מסייעים להעלמת נימי דם שבורים הנראים על פני העור. הטיפול מתאים לאזורים החשופים שלנו הפנים, הצוואר, החזה העליון ואזור המחשוף, והידיים.

במשך סדרה ממוקדת של 4-6 טיפולים קצרים הנמשכים עד שעה, ותוצאותיו נראות לעין: הפנים זוכות למראה זוהר, צעיר יותר ומלא ברק. אין צורך להימנע מחשיפה לשמש לפני ובמהלך הטיפולים, וניתן להמשיך את שגרת החיים הרגילה במלואה. הטיפולים להצערת העור IR בהלנה מדיקל סנטר מבוצעים רק על ידי רופא מוסמך, המאבחן את הלקוחות בטרם תחילת הטיפול ומתאים את אופן הטיפול לנתונים האישיים של הלקוחות. הטיפול מתאים לנשים וגברים.

כדאי לדעת

לפני שיקבע תור לטיפול, תעברו שיחת ייעוץ ובדיקה על ידי הרופא המטפל. הוא יסקור יחד איתכם את האפשרויות העומדות לרשותכם בהסתמך על רצונכם ועל מצבכם הבריאותי.
תוכלו לשאול אותו את כל השאלות העולות בראשכם ותקבלו פירוט מלא על התהליך כולו: זמן הטיפול, תופעות הלוואי.

תוכן עניינים

לשיחת ייעוץ אישית עם הלנה ללא התחייבות

או מלאו פרטיכם ונציגינו יחזרו אליכם